piątek, 24 lipca 2015

☆URL Song Tag☆

Hej!~
Z góry przepraszam, że w tym tygodniu pojawiła się tylko jedna notka,
mam coraz częstsze problemy z przeglądarką na moim komputerze i 
przez to ciężko jest mi pisać notki
Mimo tych wszystkich problemów, postaram się dodawać notki
Do URL song Tag'u zostałam nominowana przez Dię, przy okazji
zapraszam na jej bardzo uroczego bloga!~
Dłużej nie tracąc czasu, zaczynajmy!~
Nazwa mojego bloga:
Kawaii no yume Akami chan
K- Kizuna- Fairy Tail 
A-Ain't Nobody- Felix Jaehn
W- Wait a minute- 4 minute
A- Angel of darkness- Alex C. ft. Yasmin K
*wersja nightcore!*
I- I see fire- Ed Sheeran
*cover Jasmine Thompson♥*
I- I really like you- Carly Rae Jepsen

N- Numb- Linkin Park
O- Onegai Cinderella- The IDOL M@STER
Y- Yume to Hazakura- Hatsune Miku
U- Uncover- Zara Larson
M- Monster- Meg & Dia 
*Dubstep Remix*
E- Euphoria- Loreen
A- Aerials- System of a Down
K- Kiss the rain- Yiruma
A- Angel with a Shotgun- The Cab
M- My My- A~pink
I- I got a boy- Girls' Generation
C- Candy Candy- Kyary Pamyu Pamyu♥ (KPP)
H- Hoi Hoi- Rainbow Pixie
A- All you need is love- Avicii
N- Not Afraid- Eminem
Blogi, które nominuję to:
Pierwszy raz robiłam taki tag, dlatego też musiałam temu
 poświęcić dużo czasu, myślę że znacie większość piosenek,
 które wybrałam ^~^ 
Ja już się zbieram, mam jeszcze tyle rzeczy do zrobienia
Pa pa!~♥
 
  

1 komentarz:

  1. mamy dość podobny gust:)
    -----
    http://polowcia--blog.blogspot.com jeżeli masz czas poklikać w linki to z góry dziękuje!

    OdpowiedzUsuń