poniedziałek, 20 lipca 2015

❤💚Roses are my big love!💚❤

Hej!~
Nazwa dziesiejszej notki nie jest przypadkowa, otóż dzisiejszym
tematem przewodnim są moje ulubione kwiaty- róże.
*W większości jest róż na zdjęciach*
Zapraszam do oglądania
Z góry przepraszam Was, za to że nie było notek w czwartek oraz sobotę,
mimo że miałam już wszystko przygotowane nie miałam jak ich dodać.
Niestety modem mojej cioci się zapodział i przez to nie miałam możliwości
skorzystania z bloggera. Tą notkę wstawiam jako zamiennik za czwartek
oraz sobotę.
Co sądzicie o zdjęciach?
Dopiero dzisiaj wróciłam do domu i jestem trochę nieogarnięta.
W między czasie byłam na chrzcinach mojego kuzyna, sala na której
odbyło się przyjęcie była cudowna, zdjęcia pokażę Wam już niedługo.
Jest ich naprawdę dużo i przez to nie wiem jak się zabrać za ich przerabianie.
O.o
 
 
  
  

1 komentarz:

  1. Śliczne kwiaty ^^
    Również uwielbiam róże <3
    Zdjęcia również są piękne ;)

    OdpowiedzUsuń