środa, 29 lipca 2015

#1 Poznaj: Song Ah Ri ·

Hej miśki!~♥
Postanowiłam, że na moim blogu będą się pojawiać notki
"Poznaj...", będę Wam w nich przedstawiać przedstawicieli
różnych stylów ubierania się oraz osoby, które mnie inspirują.
Kolejną moją decyzją jest całkowita rezygnacja z serii
"Yumi pyta, Akami odpowiada", z racji tego, że
wróciłam na aska nie ma potrzeby kontynuowania tej serii.
Song Ah Ri
Jest znana przede wszystkim ze swojego idealnego aegyo sal
Pełne imię i nazwisko: Song Ah Ri
Pseudonim: Riri.
Data urodzenia: 9 marzec 1987
Wiek: 28 lat.
Znak zodiaku: Ryby.
Pochodzenie: Korea, Goyang. 
Zawód: Modelka.
Znaki szczególne: Ma 3 tatuaże, 
Styl, który przedstawia: Ulzzang.
Więcej informacji:
Jeżeli nie pamiętacie co to jest Ulzzang, zapraszam do
przeczytania tej notki -> *KLIK*
***
Song Ah Ri
popularność zdobyła właśnie w internecie, pokazując swoje "poduszeczki".

Song Ahri jest modelką dla Hosishop. Ma 3 tatuaże; jeden na plecach, 

który mówi "Jestem panem mojego losu, jestem kapitanem mojej duszy",

pozostałe 2 tatuaże znajdują się na nadgarstkach, na jednym z nich 

jest wytatuowana jej data urodzin (9.03) oraz jej imię i nazwisko,

a na drugim nadgarstku są wytatuowane gwiazdki. 

Więcej zdjęć
Ach jaka śliczna ♥♥♥


Co sądzicie o serii "Poznaj..."?
Z góry przepraszam, że wczoraj nie było notki, przez cały
dzień źle się czułam i nie miałam siły nic napisać.
***
Teraz Was już opuszczam, jest już dosyć późno, a ja muszę
się powoli "uczyć" wstawać wcześniej...No cóż, wakacje
kończą się za miesiąc i trzeba się jakoś przyzwyczaić
Dobranoc!~♥
 
  
  

3 komentarze:

  1. Jaka ona śliczna i urocza *o*
    Nic dziwnego że jest insliracja ;3
    Nie znam zadnych koreańskich czy jalońskich modelek, przedstawicielek styli i bardzo chętnie poczytam o nich ^^
    Uważam że ta seria to swietny pomysł !
    Oyausmi <3

    asaminach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja ulubiona modelka <3 Seria "poznaj..." Naprawdę wydaje się być fajna ^^. Zapraszam również na mojego bloga : http://lifeasuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie ślicznotka :3
    Świetna jest ta seria! :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń