niedziela, 12 lipca 2015

Co nowego u mnie+ ✿Haul✿

Ohayou!~
Chciałabym was już któryś z kolei przeprosić za moją dłuugą nieobecność.
Na asku wspominałam, że popsuł mi się komputer, a tak dokładniej to
licencja windows 8 powoli wygasa i przez to mam małe problemy
z przeglądarką
Postanowiłam w te wakacje zrobić "Bloggowy Challenge", polega 
on głównie na podniesieniu statystyk oraz liczbie obserwatorów.
Odtąd notki będą 3 razy w tygodniu, we wtorki, czwartki i soboty.
Przez ten czas, kiedy mnie nie było planowałam, jakie notki będą
się tu pojawiać. Mam nadzieję że efekty mojej pracy będą po
jakimś czasie widoczne i osiągnę swoje cele
Haul
 W środę (24.06) pojechałam z mamą na galerię, ogółem naszym 
celem był tylko i wyłącznie zakup butów dla mnie na zakończenie
roku, ale później rozszalałyśmy się na dobre i tak na szoppingu
spędziłyśmy 4 godziny haha.
Czarne botki na obcasie
Buty kupiłam w Housie, jest to rozmiar 37 i mimo to są one na mnie troszeczkę za duże.
Rozwiązaniem tutaj były wkładki oraz wata, którą wypchałam przód butów.
Z tyłu:
Z boku:
Obcas ma 7,5 cm, a platforma z przodu 2 cm. 
Widok z góry:

1. Światło dzienne.  2. Lampa błyskowa.
Jak wróciłam do domu, od razu je rozpakowałam i zaczęłam w nich
śmigać po domu haha /(^~^)\
Buty są bardzo wygodne, jedynym minusem jest to, że w lewym bucie,
koło kostki jest źle zaszyty materiał, przez co but mnie obciera. Rozwiązaniem są 
plastry, które od razu ukoiły mały ból.
T-shirt z Barbie #1
T-shirt jest ze sklepu Cropp, kupiłam go za 14-20 złotych *dokładnie nie pamiętam*
Barbie od razu rzuciła mi się w oczy, od razu postanowiłam ją przymierzyć.
Jest to rozmiar S i mimo to bluzka jest na mnie "troszeczkę" za duża,
Mimo to ją noszę, zazwyczaj wkładam bluzki czy T-shirty do spodni
i zazwyczaj to rozwiązuje takie problemy. 
*Bluzka jest wykonana z poliestru i elastonu (?)*
*Głowna Barbie* Z bliska:
Głowy Barbie z bliska:
 
T-shirt z Barbie #2
Jest to bawełniana koszulka również z Croppa, kupiłam ją za 14-20 złotych 
*jak wspominałam wcześniej, dokładnie nie pamiętam ceny*.
Jest to rozmiar S i w przeciwieństwie do pierwszego T-shirtu nie
jest ona tak duża i rozciągliwa.
Z bliska:
 
Jeżeli podobała się Wam  notka to komentujcie i jeżeli jesteście
ciekawi następnych notek- zostańcie na dłużej i zaobserwujcie
Ja tymczasem się z wami żegnam, jest już dość późno, a trzeba się
wyspać nie?
Dobranoc misiaczki!~
 

5 komentarzy:

  1. Zdecydowanie najbardziej podobają mi się buty :)

    http://pisany-z-pasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Butki są śliczne~~ Barbie bardzo lubię, ale koszulki są tak bardzo nie w moim stylu, że nie kupiłabym. Zwłaszcza pierwsza. Zauważyłam, że Cropp jest esencją tumblra. XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!~♥
      Pierwsza chyba trche niektórych przeraża *zapewnie przez tą wielką ilość głów* xD
      Mimo, to ją kupiłam ponieważ od jakiegoś czasu szykuję specjalną stylizację ^^
      Pozdrawiam!~♥

      Usuń
  3. Buty rewelacja, sama bym chętnie w takich śmigała. Natomiast koszulki nieco mnie przerażają :D
    Pozdrawiam,
    kupin-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, ja jeszcze parę miesięcy temu nie kupiłabym takich koszulek, gdyby nie tumblr, który nieco mnie zainspirował do kupna czegoś "innego".
      Pozdroawiam!~♥

      Usuń