piątek, 15 sierpnia 2014

Pastel Goth

Witam wszystkich!
Chciałabym was, już po raz kolejny przeprosić za moją dość długą nieobecność,
są u mnie jeszcze goście więc nie miałam jak wchodzić, no i zbierałam materiał
 do nowej notki. A nawet ostatnio spotkałam się z Moniką, gdyż nie widziałam
jej prawie 2 tygodnie.
Ale teraz to odłóżmy na bok i przejdźmy do sedna notki.

Pastel Goth
Pastel Goth to połączenie stylu mrocznego ze słodkim, zachodzi
w nim połączenie koloru czarnego z pastelowymi.
Włosy

Osoby stylizujące się na pastel goth, zazwyczaj farbują swoje włosy na pastelowe
kolory, a jeśli nie chcą uszkodzić swoich włosów kupują (bardzo popularne w
tym stylu) wigi tzw. peruki. Peruki zawsze są w pastelowych kolorach. Najpopularniejsze
z nich to: miętowy, waniliowy, szary, lawendowy, błękitny i różowy.
Makijaż
Cały makijaż ma przyciągać uwagę. Dlatego, każdy może stworzyć coś własnego.
Pastel Goth starają się mieć bladą cerę oraz skórę. Często malują usta na ciemne
(mroczne) kolory, takie jak: czarny, fioletowy czy bordowy, ale są i też takie osoby,
które malują usta na bardziej delikatniejszy kolor, np. pudrowy róż (^.^)
Oprócz tego dziewczęta, doklejają sobie sztuczne rzęsy i zakładają circle lens-
soczewki powiększające oczy, robią kreski eyelinerem...Cienie do oczu
również są spotykane.
 
Ubrania
Tu liczy się kreatywność, styl jest oryginalny, więc każdy może stworzyć coś własnego.
Popularne są: "ściekające" napisy, krzyże, nietoperze, serca, nadruki, ćwieki,
bluzki z kołnierzykami...

Dziewczęta noszą spódniczki, a do spódniczek leginsy, rajstopy, zakolanówki i 
tattoo tights. Popularne wzory leginsów to: piszczele, krzyże, koty, galaxy,
pastelowe kwiaty (najczęściej róże), paski...
Akcesoria
Akcesoria w stylu Pastel Goth są takim znakiem rozpoznawczym. Popularne są
teraz wianki i korony z kwiatów. Inne akcesoria to: pieszczochy, podwiązki,
trupie łapki, rogi, krzyże, kości, obroże, kokardki-gałki oczne, przypinki...

                                          
 

Buty
Popularnymi butami w tym stylu są creepersy, ale również są to: martensy,
glany, pantofelki, szpilki...Mile widziane są też trampki na platformie
czy buty z ćwiekami.


Gdzie kupić takie ciuszki?
Można kupić je na: Ebay, taobao, storenvy, glovestar, 404error oraz
przeszukując różne ciucholandy.
Gdzie kupić akcesoria?
Akcesoria, w tym stylu można kupić na kawaiigoods, pandashop,
a jeśli ktoś jest kreatywny albo nie ma wystarczająco pieniędzy,
może stworzyć coś sam z Fimo albo ze zwykłej szkolnej modeliny.


Przedstawicielki
Pastelbat
Pastelbat tumbrl
 
 
 
Fetsu-chan
Fetsu-chan tumbrlFetsu-chan youtube channel
 
 Usami-chan
Usami-chan blog
 
Moje stylizacje
(Jeżeli chcesz skopiować moje zdjęcie, musisz mi najpierw dać znać! I musisz
wstawić je z linkiem do mojego bloga jakby co!)

Co myślicie o stylu Pastel Goth?
Dobranoc i pozdrawiam
Akami-chan!






 


 







4 komentarze:

  1. Dobra notka ;>
    Ale twoje stylizacje (szczególnie 1.) nie nadaja sie na Pastel Goth ><, druga jeszcze ujdzie (sweterek ratuje sprawe ;w;)
    how-to-be-kawaii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz sama się o tym przekonałam, myślę że gdybym miała jakiejś akcesoria one uratowałyby stylizację :)

      Usuń
  2. Boziu! Jakie ty masz chude nóżki! Mnie ten styl się nie podoba. Ale lubię oglądać stylizacje :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz swietne nozki ;) A post bardzo ciekawy ^^

    OdpowiedzUsuń