wtorek, 14 lipca 2015

Co u mnie+ ♥Konkurs u Usami♥+ Recenzja ogrodniczek

Konban'wa!~
Na dzisiaj przygotowałam dla was recenzję niedawno zakupionych
prze ze mnie ogrodniczek. Postanowiłam, że napisze o nich w osobnej
notce, ponieważ nie chciałam przedłużać poprzedniej notki. 
Dzisiaj się dowiedziałam, że jutro wyjeżdżam do cioci, która mieszka
w województwie małopolskim, jednak mimo to notki się pojawią
Kolejną rzeczą, o której chciałam Wam powiedzieć, jest to że
wracam na youtube, teraz kiedy jest więcej wolnego czasu,
będę mogła w końcu poprawić oraz nagrać parę fandubów.
KONKURS U USAMI CHAN
Chciałabym, Was również poinformować o konkursie, który
organizuje Usami razem z ISHOCIRCLELENS.
*Zasady są napisane w opisie, pod filmikiem!*
Ogrodniczki
Kupiłam je już jakiś czas temu w Reserved, w moim przypadku
jest to rozmiar 34 (S). Są one bardzo wygodne i praktycznie cały
czas w nich śmigam xD Ogrodniczki mają 2 kieszenie z tyłu, 2 z przodu
oraz jedną małą kieszonkę u góry. W pasie są sznureczki, które można 
zawiązać. Są one ozdobione malutkimi prostokącikami. Pierwsze co
mi przyszło na myśl to to, że są one z dżinsu, a tu się okazuje, że są
one z bawełny, poliestru i elastanu- tak człowieka oszukać xD
1. Z przodu:  2. Z tyłu:
Przednia, górna kieszonka:
 
Sznureczki w pasie:
Przednia, dolna kieszeń:
 
Kieszeń z tyłu:
 
Po boku z prawej strony jest zamek z przesuwanym guzikiem, który 
umożliwia ubranie ogrodniczek.
Guziki na które zapina się szelki:
 
Przepraszam, że notka jest tak późno. Miałam mały
problem z bloggerem oraz z przeglądarką. Następna notka
będzie w czwartek
A teraz już niestety was opuszczam.
Dobranoc!~
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz