wtorek, 6 października 2015

#3 Poznaj: Misako Aoki

Ohayou!~
Z góry przepraszam, że nie było postu w weekend, troszkę się
rozchorowałam i nie miałam na nic ochoty. Wczoraj i dzisiaj nie poszłam
do szkoły, pozostaje mi tylko szybko zdrowieć
Z racji tego, że siedzę w domu, postanowiłam poszukać informacji,
do następnych notek, dzięki czemu jeszcze jedna notka pojawi się w
tym tygodniu!
 Misako Aoki
Pełne imię i nazwisko: Misako Aoki
Pseudonim:  Mii-chan lub Misa
Data urodzenia: 15 maj 1982/1986 (informacja o dokładnym
roku urodzenia nie jest do końca wszystkim znana)
Wiek: 33/29 lat
Znak zodiaku: Byk,
Pochodzenie: Chiba, Japonia
Zawód: Modelka,
Znaki szczególne: Nie ścina/podcina swoich włosów, bo chciałaby
 je mieć takie jak Roszpunka- która jest jej inspiracją)
Styl, który przedstawia: Lolita
Jeżeli nie wiecie co to jest Lolita, zapraszam do przeczytania
tej notki *KLIK*
Jeżeli chcielibyście się dowiedzieć więcej o podgatunkach lolit 
zapraszam tutaj
*KLIK*
Więcej informacji:
Misako zadebiutowała jako modelka w wieku 15 lat. Jej ulubionym
lolicim sklepem jest Baby the Star Shine Bright. Ciekawostką jest, że
robi swój makijaż tylko 30 minut i co ciekawe jest lolicią modelką
od 10 lat.
Misako robiła raporty dla takich lolicich sklepów jak; Angelic Pretty
czy Baby the Stars Shine Bright.
A tu raport *dość już starszy* z Angelic Pretty
Misako w 2013 roku wydała singiel "Lolitina"
Więcej zdjęć

 
 

Misa należy do osób, które mnie inspirują już od
bardzo długa 
 A Wam jak się podoba Misako?
Piszcie swoje opinie w komentarzach!~
Ja tymczasem się już zbieram
Dobranoc!~


 
 
 

3 komentarze:

  1. Och, Misako jest super~! Chciałabym być jak ona. ;w; Chociaż niektóre jej filmiki są bardzo głupie, na przykład o manierach lolit. X"D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudownie by było mieć tyle lolicich sukienek *-*
      Akurat o manierach lolit gdzie pokazuje czego nie wolno a co wolno mnie śmieszy xD
      Pozdrawiam!~❤

      Usuń
  2. Zadebiutować w wieku 15 lat zazdroszczę bym chciała mieć długie ale bez przesady do bioder by mi wystarczyły tak wiem mam wysokie wymagania :). Co do posta bardzo ciekawy nie mogę się doczekać następnego ♥♥♥

    http://carpe-diem-czyli-chwytaj-dzien.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń