piątek, 9 października 2015

Autumn photos..

Hej misiaczki!
Dawno na blogu nie było żadnych zdjęć, więc
postanowiłam Wam dzisiaj pokazać parę z nich, które zrobiłam
w ostatnich dniach wakacji oraz te, które zrobiłam na początku 
września
Zapraszam do oglądania
 
Tu jedno z moich ulubionych zdjęć, szkoda tylko, że nie posiadam obiektywów, 
mogłabym wtedy zrobić bardzo przybliżone zdjęcie księżycowi ;3
 
 
 
 
 
Moje ulubione zdjęcie!~ Mimo, że uwielbiam jasne, delikatne i pastelowe kolory
to zdjęcie ma w sobie "to coś" i prosi się żeby je uwielbiać haha.
 
 
Wszystkie zdjęcia zostały zrobione przeze mnie aparatem FujiFilm FinePix S6500fd
Jak Wam się podobają zdjęcia?
Pomimo, że jestem jeszcze trochę przeziębiona muszę jutro iść
do szkoły. Normalnie zostałabym w domu, ale ubezpieczenie
samo się nie zapłaci eh~ 
Ja już się zbieram, inaczej rano nie będę mogła wstać haha ;")
Oyasumi'nasai!~❤
 
 

5 komentarzy:

  1. Jakie śliczne te zdjęci <3
    Gdzie Ty masz takie kwiaty? *-*

    http://asaminach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam je już w szkole, ale skomentować mogłam dopiero teraz. :C
    Prześliczne zdjęcia, jejku!
    http://3.bp.blogspot.com/-l7PZzCqO73Y/VhbiJgBxXHI/AAAAAAAAEKY/M7DieyG5uAI/s640/lilia-zdj%25C4%2599cie-blog.JPG
    To zdecydowanie wygrało moje serce. Mogłabyś je dodać na tumblra~? Zreblogowałabym.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam jesień, a te zdjęcia są przepiękne! <3
    Iris

    OdpowiedzUsuń