sobota, 26 września 2015

Czego jeszcze nie wiecie o Ulzzangach?

Annyeong!
Pamiętacie może jak w pierwszej notce o Ulzzangach, wspominałam
o tym, że będzie więcej takich notek na moim blogu? Dzisiaj jest właśnie
taki dzień, w którym piszę dla Was kolejną notkę tego typu
Jest to druga część notki "Co to jest Ulzzang?", z racji tego,
że nie chciałam tamtej notki zbytnio przedłużać postanowiłam 
podzielić ją na 2 części. 
Nie przedłużając dłużej.

Zapraszam do czytania
Mimika
 
Od kaczych mordek do delikatnych uśmiechów i niezdecydowanych minek.
Mimika jest dowolna byle by było uroczo i dziewczęco!
Akcesoria
Najpopularniejsze są circle lens i okulary-kujonki to je właśnie widzę najczęściej na zdjęciach.
Innymi akcesoriami widzianymi u ulzzangów są full cap'y, kwieciste wianki, ozdobne
opaski na włosy, bransoletki czy pierścionki.
Ubrania
Kiedyś spotkałam się ze zdaniem, że ulzzangi nie noszą ubrań w ciemnych kolorach
co jest oczywiście nie prawdą. Owszem są częściej widywani w delikatnych i
dziewczęcych stylizacjach, ale czerni też nie brakuje. Każda ich stylizacja
coś w sobie ma i nawet nie patrząc na kolory jest urocza czy dziewczęca!
Więcej zdjęć z ubraniami




Jak Wam się podoba notka? Poświęciłam jej dużo czasu, dlatego też nie było
notki w ostatnim tygodniu. Szkoła w końcu daje siwe znaki, mam już do
zrobienia pierwszy projekt i oczywiście mnóstwo zadań- szczególnie
z matematyki </3
Niebawem znów pojawią się tu zdjęciowe notki, a także kolejna notka 
związana z Koreą!
Miłego wieczoru~!

 

 

3 komentarze: