wtorek, 11 lutego 2014

Ohayo !

               Do pisania tej notki zabierałam się bardzo długo,
            minęło około 3 dni aż w końcu się za
             to wzięłam , myślę że też się cieszycie z
           tego powodu .
          

                  

              Jak pewnie zauważyliście zmieniłam
            nazwę bloga , ponieważ wcześniejsza nazwa 
            była autorstwa kogo innego, a ja tak po prostu 
         bez pytania sobie ją wzięłam .
           Zrobiło mi się strasznie głupio i nie chciałam wyjść
           na jakąś złodziejkę , po prostu nazwa mi się spodobała.
       Jak najszybciej myślałam nad nową 
          i po raz kolejny muszę podziękować Usami.
           


        
                        Jeszcze tylko 3 dni i ferie yey~! Nie mogę się tego
                  doczekać , czekałam na nie tak długo.
               Na myśl o nich , w końcu będę,
                 mogła się wyspać i nie będę miała
                 zaburzeń snu , jak było dotychczas. 
               
             

     Jestem ostatnio na siebie zła ,
      wyszłam na dwójkową uczennicę
      mam 5 dwójek na 1 semestr , no
      myślałam , że lepiej mi pójdzie ,
myliłam się. Nauczyciele
     pod koniec pierwszej klasy gimnazjum
    tylko nas zestresowali , że druga klasa 
  będzie trudna , ja się za bardzo
  tym przejęłam i teraz 
    jest tak jak jest.
  

 

Słuchając mojej ulubionej muzyki
 pisanie idzie mi łatwiej . 
W następnej notce napiszę
o moich marzeniach , mam zamiar
zrobić również notkę o prezencie
na walentynki , i o wielu wielu
innych rzeczach. Na razie nie 
zdradzę wam co to będzie bo nie
będzie tej niespodzianki . 
Myślę, że notka się podobała , 
zapraszam was do komentowania oraz
do tego aby udzielić mi jakiś rad , jeżeli czegoś 
tu brakuje .


Pozdrawiam 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz