piątek, 31 stycznia 2014

Dzień pełen wrażeń =^● ⋏ ●^=

                                                       Hello (●´∀`)ノ♡
                                                        Dzisiejszy dzień zapowiadał się dla mnie smutno,
                                                                   prawie się spóźniłam do szkoły, 
                                                             miałabym spóźnienie na pierwszej lekcji ,
                                                                    mimo to jakoś się wyrobiłam .
                                                         Na szczęście dzień wcześniej mama napisała 
                                                        mi zwolnienie na Wf na dwa dni . Więc się nie 
                                                             spóźniłam . Wf minął dosyć szybko . 
                                                             Potem była  godzina wychowawcza , 
                                                     matematyka , polski i w końcu zajęcia taneczne,
                                                         na które się przepisałam tydzień temu . 
                                                       Po tańcach była informatyka i wreszcie mogłam  
                                                                         wrócić  do domu .
                                                                              
                                                         
                                                         

                                                          Po powrocie do domu zjadłam szybko obiad 
                                                  usiadłam na chwilę przed telewizorem , myślałam ze umrę
                                                     z nudów . Coraz częściej puszczają programy które 
                                                             już były. Dla tego nie oglądam telewizji .  
                                                              Później włączyłam laptop i zabrałam 
                                                       się za pisanie notki , której pisanie nie idzie tak łatwo
                                                               jak mi się zdawało . Pozory mylą . 
                                                                 
                                                           

                                                   Dzisiaj moja mama kupiła sobie maseczkę pod oczy ,
                                                      zapytałam się jej czy też będę mogła   jej użyć ,
                                                        niestety powiedziała mi że maseczka jest 
                                                          od 30+ , a na opakowaniu nic takiego
                                                               nie pisało . Postanowiłam , że 
                                                 kupię sobie taką maseczkę dla odpowiedniego wieku.
       
                                                                             

                                                        W tej chwili patrze kto wygrał losowanie 
                                                        które robiła Usami z ponad 1000 osób .
                                                    Troszkę mi smutno bo po raz drugi nie wygrałam . 
                                                          Myślę , że czegoś takiego będzie więcej 
                                                                 więc nie będę się załamywać.
                                                                         ❤ ♡ ❤ ♡ 
                                                                         
                      


                                                                           Bye Bye ! 

                         

















2 komentarze:

  1. Trudno wygrać w takich losowaniach, może następnym razem się uda? c:
    Też za często nie oglądam telewizji ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślę że kiedyś mi się uda to taka gra szczęścia :D

      Usuń