piątek, 21 lutego 2014

Moje pierwsze zamówienie z Oriflame'a

   Hejka wszystkim !

Postanowiłam dzisiaj , że opiszę moje pierwsze zamówienie  z Oriflame'u .
Szczerze mówiąc wahałam się czy mama mi pozwoli coś zamówić , ku
mojemu zdziwieniu powiedziała że jeżeli zapłacę za siebie to mogę,
byłam szczęśliwa , ponieważ już wcześniej wybrałam co chcę .
Przyjaciółka dała mi katalog , jeżeli ktoś z mojej rodzinki coś by chciał,
moja mama wybrała sobie perfumy Love Potion do którego była taka mała
różdżka , a inaczej mały pojemniczek Love Potion tylko , że w kulce.


Akurat teraz nie mam oryginalnego zdjęcia , ponieważ mama wyrzuciła pokrywkę ,
za bardzo się razem męczyłyśmy aby ją zdjąć i nie było potrzeby jej trzymać.


Ja sobie zamówiłam  myjkę w kształcie serca , jasny  krem rozświetlający
 oraz małe jajeczko o zapachu ciemnej porzeczki . Z tego zamówienia jestem bardzo 
zadowolona, wszystkie rzeczy były na promocji więc nie musiałam tak dużo płacić .
Moja mama zmieniła zdanie i postanowiła zapłacić za mnie . Rzeczy przyszły szybko , 
czekałam 2-3 dni . 










Zapraszam do komentowania 
Bye Bye ! 








 

2 komentarze: