niedziela, 30 kwietnia 2017

Moja pierwsza lolicia sukienka- Milky chan One Piece

Konbanwa
 W ostatnim czasie miałam troszkę rzeczy na głowie, dlatego
nie pojawiła się notka. Dodatkowo były święta i zjechała się rodzina,
większość czasu wolałam spędzać z nimi niż siedzieć przy komputerze.
W tym roku byłam z moimi 3 małymi kuzynkami święcić pokarmy,
na drugi dzień było szukanie zajączka w ogródku, w mojej rodzinie to już tradycja,
zawsze dorośli chowają w różnych zakątkach słodycze, było bardzo śmiesznie
bo dziewczynki nie zauważały czekoladek, które były porozrzucane po ziemi 
i przebiegały po nich w poszukiwaniu większych prezentów xD
Bardzo miło spędziłam tamten czas, z rodziną widzę się bardzo rzadko,
ponieważ mieszkają w Niemczech i tam nie mają ferii czy wakacji w tych
samych terminach co my, wyjątkiem są wakacje tylko u nas zaczynają się
na początku lipca, a u nich w połowie lipca, dodatkowo mają w niektórych
miesiącach wolny jeden tydzień ;D

 
Przed świętami udało mi się zarezerwować i kupić od jednej
dziewczyny z dawno już nie aktywnej grupy o Lolita fashion, replikę
Milky chan z Angelic Pretty, wcześniej poradziłam się mamy
i babci i wspólnie wynegocjowałyśmy cenę, nie mogłam się doczekać,
aż do mnie dotrze i będę mogła w końcu ubrać swoją pierwszą lolicią sukienkę.
Pełna nazwa sukienki to: "Milky chan on the fawn"
 
Sukienka ma aż 4 różne wersje kolorystyczne: czarną, białą,
różową i brązową. Uważam że różowa jest najśliczniejsza ;3
Zawsze chciałam robić takie notki z recenzjami uroczych rzeczy które
sobie kupiłam, uwielbiałam i uwielbiam takie czytać na innych blogach oraz
oglądać zdjęcia :)
 
 W końcu i ja kupiłam sobie coś uroczego, dlatego od razu postanowiłam
wam to pokazać, postaram się opisać wygląd sukienki jak najdokładniej ;D
 O tym co to jest Lolita pisałam tutaj *KLIK*
 
 
Zaraz po świętach we wtorek był u mnie listonosz, przyniósł moją
paczkę, a do pokoju przyniosła mi ją moja 5-letnia kuzynka. Paczuszka
od razu poprawiła mi dzień

 Po rozpakowaniu sukienki i dołączonych do niej rzeczy:
1. Z przodu, 2. Z tyłu.
 
Dekolt z jednej strony jest obszyty falbanką, a z każdej strony
jest obszyty koronką. Od dekoltu do pasa po obu stronach jest przyszyta
koronka z motywem róż.

 Bufiaste rękawy zakończone koronką:
Z tyłu na plecach jest gorsetowe wiązanie:

Z boku jest zamek i guziki do których w dowolnej chwili można przypiąć
i odpiąć wstążki. Wstążkę z tyłu wiąże się w dużą kokardę.

Na dole sukienki widnieje print w jelonki Milky, oprócz jelonków
sukienka jest w diamenty, lampki, serduszka, lusterka, ozdobne pudełeczka,
króliczki z kokardami, napisy AP, szminki, fiolki z perfumami, prezenty,
 
naszyjniki, tiary,  motylki i inne kamienie szlachetne...
 

Sukienka na dole również jest obszyta koronką.
Sukienka pod spodem:

Do sukienki była dołączona kokardka, którą można przypiąć do sukienki
na wysokości talii za pomocą agrafki lub przełożyć przez nią opaskę i mieć ją
jako dodatek na głowę. Wstążki są na końcach obszyte koronką.

 Ostatnią rzeczą dołączoną do sukienki są wristcuffs (nosi się je na nadgarstkach),
 są one obszyte koronką, a na środku są przyszyte małe, jasnoróżowe kokardki:

Teraz zbieram pieniążki na halkę i lolicie buciki żeby
zrobić całą stylizację, ale mimo to pokażę się Wam w niej ;33
W końcu mogłam dokończyć tą notkę, cały czas coś mi w niej nie pasowało,
raz zmieniałam zdjęcia, potem wielkość aż w końcu stwierdziłam, że
zostawię wszystko tak jak było ;D Od razu się zakochałam jak ubrałam tą sukienkę,
poczułam się w niej jak prawdziwa lolita *O*
Wczoraj byłam z bratem na zdjęciach, robiłam
pierwszy raz zdjęcia komuś, było fajnie i było kilka zabawnych sytuacji
np. wtedy kiedy poprosiłam brata żeby włożył ręce do kieszeni, ale zamiast
 tego powiedziałam "Włóż kieszenie do rąk" xDD
Lecę już spać, bo jestem troszkę zmęczona.
Całuski i kolorowych snów <3
 


10 komentarzy:

  1. Serce nam rośnie, jak widzimy Cię w pierwszej loliciej sukience <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeurocza sukienka! :)

    Ja mam kumpelę, którą poznałam 10 lat temu przez internet i dalej utrzymujemy kontakt :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    spiked-soul.blogspot.com

    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  3. jak coś mogę zrobić dla cb tło,jeśli byś chciała

    OdpowiedzUsuń
  4. sukienka przeslaczna.. ja jednak kiedy jeszcze stylizowałam się na lolitke i bardziej w stylu visual niz jak teraz gyaru nie moglam sie przekonac do stylu sweet mimo ze zawsze uwazalam ze jest uroczy

    OdpowiedzUsuń
  5. Boże, kocham Cię Akami w niej. Cudo moje, a włoski Ci szybko odrosną :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Aw, ta sukienka jest tak piękna, że aż łzy mi poleciały! Podejrzewam, że jeszcze więcej łez by mi poleciało, gdybym zobaczyła cenę, haha. Wyglądasz wspaniale. :)

    ♡ CUTE HORROR-KLIK ♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna sukienka :* zapraszam serdecznie na mojego bloga wiksawiksa.blogspot.com . Jestem początkująca, ale pomysły mam. Pozdrawiam >.<

    OdpowiedzUsuń
  8. please help me make my dream come true and use my discount code "softsoftest" at stores dream castle and harajuku fashion on storenvy for 10% off your purchase. your support means the world to me

    OdpowiedzUsuń