czwartek, 2 października 2014

Co u mnie+ Jak pozbyć się nieśmiałości i kompleksów?

Witam was serdecznie!
Chciałabym was przeprosić, za moją długą nieobecność, tuż po napisaniu
poprzedniej notki odłączono nam internet, a dokładniej mama przepisała
umowę na siebie. Dni spędziłam w gronie rodziny i Moniki, wychodziłam
z psem na spacer, rysowałam, rysowałam i jeszcze raz rysowałam. Powstało
naprawdę dużo ładnych prac, po raz już 2 w moim życiu pracowałam nad techniką
malowania suchymi pastelami, skończona praca od razu mi się spodobała, poprawiłam
też inne prace, zaczęłam rysunek dla Nami, list dalej jest w trakcie pisania. W szkole
jest jak na razie dobrze, miałam w poniedziałek nieprzyjemny dzień, pani od polskiego
znowu się mnie uczepiła, a o co dokładnie? Mieliśmy się nauczyć na poniedziałek
wybranego trenu Jana Kochanowskiego, mieliśmy na to 4 dni (od czwartku)
ja zaczęłam się uczyć trenu V w sobotę i większości nie zapamiętałam, więc zgłosiłam nie
przygotowanie, a pani przy całej klasie powiedziała w moją stronę parę przykrych
słów, czyli jak to inaczej powiem, po prostu mnie "zjechała". W drodze do domu
bardzo się nad tym zastanawiałam, po czym postanowiłam powiedzieć o ty mamie.
I jak to bywa, udało się coś zaradzić, jak będzie jeszcze jedna taka sytuacja moja
mama pojedzie sobie porozmawiać z panią od polskiego. W końcu, coś ktoś
zaradzi, bo nie tylko mnie tak pani upokarza, innych uczniów też.
Jak się pozbyć nieśmiałości?
Nie siedzieć samemu na przerwach.
W szkole na pewno jest osoba, która ma takie same bądź podobne zainteresowania
do twoich!
Głowa do góry i uśmiech!
Kiedy idziesz szkolnym korytarzem bądź ulicą, nie spuszczaj głowy w dół,
miej ją podniesioną i się uśmiechaj, a jeżeli zobaczysz jakąś znajomą osobę
powiedz "Dzień dobry" lub "Hej".
Inny, wyróżniający się styl ubierania.
Poprzez inny styl ubierania wyraża się siebie, swoją osobę, czasami
też można kogoś tym zainteresować i "bum" może pojawić się 
okazja na nową znajomość.
Własne zdanie.
Wyrażanie własnego zdania to najważniejsze co może być, mając inne
zdanie, możemy doprowadzić do rozmowy na temat czegoś i możemy
się bardziej otworzyć.
Różne grupy społecznościowe.
Dołączanie do różnych fandomów to najlepsza rzecz na otwarcie się,
Można tam poznać naprawdę dużo wspaniałych osób, po byciu w takiej
grupie co najmniej rok, możemy stwierdzić, że zaszła w nas jakaś
"mała" zmiana. 
Wiara w siebie!
Jeżeli uwierzymy w siebie, będzie nam łatwiej zrobić wiele rzeczy,
a chodź by do kogokolwiek się odezwać lub zwrócić na siebie uwagę.
Jak pozbyć się kompleksów?
Zaakceptuj swoje ciało!
Jest to najważniejsza czynność jaka może być, nie
zaakceptujesz swojego ciała, będziesz mieć jeszcze więcej kompleksów
niż dotychczas. Każdy jest ładny na swój sposób, więc ty też.
Nie przejmuj się hejtami/ wyzwiskami!
Ludzie na ogół hejtują inne osoby, bo im zazdroszczą, nudzi im się
więc dokładają swoje 3 grosze do cudzego życia, ale ty drogi czytelniku
się hejtami nie przejmuj! :D Musimy pokazać, że mamy je gdzieś i lecimy dalej
z życiem. 
Czytaj dużo magazynów poświęconych modzie
i urodzie.
Bądź na czasie z nowymi trendami i szukaj prostych makijażowych tutoriali.
Zmień image!
Mała metamorfoza nikomu nie zaszkodzi, jeżeli się sobie nie
podobasz, to może nowy wygląd bardziej przypadnie ci do gustu i 
siebie zaakceptujesz?
Zaakceptuj siebie!
Zaakceptuj siebie, ale nie tylko osobowość, ale i swoje ciało, 
bądź sobą, zapomnij o kompleksach a znikną w mig.
Wszystkie porady napisane tutaj są moimi doświadczeniami oraz przeżyciami.
Nie brałam żadnych informacji z internetu. 
Wczoraj zaliczałam Tren J.Kochanowskiego, wybrałam sobie do nauczenia się
trenu V, strasznie się bałam, że wszystko zapomnę i pani na mnie nakrzyczy,
jednak wszystko poszło dobrze i dostałam za recytację 5- 
W szkole jest jak na razie dobrze, właśnie szykuję się na dyskotekę szkolną,
nawet nie wiem z jakiej okazji jest organizowana. Razem z Taigą (Moniką) idziemy w
czarnych zakolanówkach i krótkich spodenkach będziemy jak bliźniaczki
A teraz się z wami żegnam, bo zostało mi tylko 30 minut.
Pozdrawiam Akami-chan!~




2 komentarze: