piątek, 19 września 2014

Co u mnie+ Urodziny

Hej wszystkim!
Wracam do was, bardzo ale to bardzo szybko. Z braku motywacji do robienia czegokolwiek, miałam
dodać post za tydzień w weekend albo w piątek. Jednak, jak to w życiu bywa, zmotywowało
mnie dzisiaj do pisania bardzo dużo osób. Więc szybko włączyłam blogera i tak zaczęłam pisać.
Zaczęłam się zastanawiać nad zmianą lub dodaniem nowych piosenek na bloga.
Znalazłam wczoraj bardzo uroczą piosenką, typu Music box, a jest to 

【Music Box】Kokoro×Kokoro・Kiseki【鏡音リン・レン】

Muzyka jest sama
w sobie urocza, mam zamiar znaleźć jeszcze wiele wiele uroczych piosenek tego typu.
Weszłam tutaj wczoraj, aby zobaczyć wyświetlenia i troszkę zrobiło mi się smutno,
przez 3 tygodnie mojej nieobecności nikt tu nie zaglądał, ale zaraz na poprawę humoru
uszczęśliwił mnie fakt, że mam nowych czytelników z Francji, pozdrawiam ich serdecznie <3
Dokładnie dzisiaj obchodzę swoje 15 urodziny, to już tyle lat, a jeszcze niedawno miałam
9 lat, moje 9 urodziny pamiętam najlepiej z tych wszystkich co miałam. Pamiętam, że 
przyszła do mnie wtedy Weronika (przyjaciółka z dzieciństwa) i zachciało nam się
być kotami, więc Weronika wpadła na pomysł, żebym poszła poprosić moją 
mamę, żeby nam narysowała czarną kredką koci: nos i wąsy. I tak spędziłyśmy
większość mojego przyjęcia. Z Weroniką nie widziałam się może z rok czasu,
bardzo za nią tęsknię i bardzo, ale to bardzo chciałabym z nią odnowić 
nasz kontakt.
Przechodząc do prezentów, w tym roku dostałam same słodkości, Raffaello od
brata, Kinder Schokolade (czekolada), Toffifee, Merci (że jesteś tu ;3) i mini
żelkowego hamburgera, którego zaraz po powrocie do domu zdążyłam zjeść
haha ;D Dużo osób w klasie złożyło mi życzenia, po usłyszeniu ich zrobiło mi
się strasznie miło, niektórzy sami pamiętali, a niektórzy z fb wiedzieli,
ale i tak dobrze, że jest coś. 
Ano i dostałam również kartkę z życzeniami od Emilii i jej rodzinki. I za ten prezent
bardzo jej dziękuję, jeszcze bardziej poprawił mi humor, kartka jest śliczna. 
 
 
Myślę, że notka wam się podobała, w niedzielę będę miała jeszcze tort i pokażę wam w
następnej notce jak wyglądał. A teraz się z wami żegnam.
Dobranoc!

 













1 komentarz:

  1. Cóż, to życzę ci spóźnione wszystkiego najlepszego :)

    http://roksana-and-nicola.blogspot.com <--- NOWY POST!
    Obserwacja za obserwację? Daj znać u mnie!

    OdpowiedzUsuń