niedziela, 22 stycznia 2017

Piece od nature

Cześć !
W weekend w końcu zaświeciło słońce i zrobiło się
odrobinę cieplej, więc nie zrobiłam nic innego, jak skorzystałam z
ładnej pogody i poszłam zrobić zdjęcia.
♥Zapraszam do obejrzenia zdjęć♥
Powyżej moje 2 ulubione zdjęcia ze wszystkich, szczególnie kocham to pierwsze ;3; 
Wszystkie zdjęcia zostały zrobione prze ze mnie aparatem FujiFilm FinePix S6500fd
W między czasie, kiedy piszę tą notkę, czytam swoją pierwszą notkę, w której
pokazałam swoje pierwsze zdjęcia, miło i śmiesznie wspominam swoje
początki, to było dla mnie coś nowego i w tamtym momencie nie pomyślałabym,
że robienie zdjęć stanie się moją pasją, która trwa już 2 lata, aż mi
się łezka w oku zakręciła...
Jeżeli jesteście ciekawi jak wyglądały moje 'początki' zapraszam
tu
*wystarczy kliknąć w domek i już jesteście ;3*
Ja się już powolutku zbieram, po południu biegałam po ogrodzie
z aparatem i robiłam zdjęcia, a jak już wróciłam do domu to
znów co rusz z niego wybiegałam z aparatem i latałam w te i we
wte haha i wszystko po to, żeby uchwycić najpiękniejsze momenty, w 
sumie to właśnie mnie najbardziej cieszy w tym hobby ^^

Mam nadzieję, że zdjęcia Wam się spodobały (・ω<)☆
Pozdrawiam Akami
 

 

5 komentarzy:

  1. Cudowne zdjęcia! Widać że robienie ich sprawia Ci przyjemność, bo świetni Ci to wychodzi ������
    Pozdrawiam~
    asaminach.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia. Widać, że fotografia nie jest Ci obca.
    Odwdzięczam się za szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Robisz cudowne zdjęcia!! Szczególnie podoba mi się to pierwsze, wspaniale je ujęłaś. c:
    Pytałaś się kiedyś o powiększanie zdjęć na moim blogu. Ta opcja jest już w szablonie, nic nie musiałam zmieniać w kodzie HTML. :) Mam szablon 'eteryczny' jak coś. Wybacz, że dopiero teraz odpisuję na Twoje pytanie, lecz kompletnie wyleciało mi to z głowy!

    ♡ CUTE HORROR-KLIK ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia *-* Masz do tego oko ;)
    Fajnie, że masz taką pasję, a zdjęcie nr. 1 totalnie urzeka :D
    Pozdrawiam

    http://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne zdjęcia!

    www.piankaofstyle.pl

    OdpowiedzUsuń