czwartek, 5 lutego 2015

Co u mnie+ To już ROK! (●´艸`) ♡ + ❋❈Winter Photos❈❋

Hej misiaczki!
Chciałam wam dzisiaj napisać o zupełnie czym innym, ale niestety 
zdjęcia będę mieć dopiero w piątek lub niedzielę. Za pewnie zastanawiacie się 
czemu nie było mnie tak długo na blogu, w tym roku województwo 
w którym mieszkam pierwsze zaczęło ferie, więc zamiast siedzieć w 
domu, moja  mama zorganizowała wyjazd, a gdzie to się już
 dowiecie w następnej notce. Jest ona całkowicie poświęcona temu
 gdzie pojechałam i co tam robiłam. 
To już ROK!
To już rok odkąd tu jestem!  Rok bloga! Od wielu tygodni nie mogłam się
doczekać tego dnia, tego wyjątkowego dnia. Kiedy czytam moją pierwszą
notkę jest mi tak jakoś dziwnie, wtedy się wam jeszcze nie przedstawiłam, 
napisałam mało o sobie, pamiętam że myślałam wtedy że jak się
 przedstawię w pierwszej notce to od kogoś to odgapię xD Szczerze 
mówiąc nie wiem czemu mój tok  myślenia był wtedy taki głupi xD 
Dokładna data założenia bloga: 30 styczeń
Podczas ferii dostałam w końcu w swoje łapki aparat i mogłam się nim
w końcu nacieszyć. Co prawda na początku ogarnięcie mi tych wszystkich
funkcji zajęło sporo czasu. Bardzo długo szukałam opcji "ostrość" aż w końcu
skapnęłam się że jest ona tuż pod moim nosem xD 
Początki były dla mnie trudne, ponieważ pierwszy raz trzymałam taki sprzęt
w rękach. Moje pierwsze zdjęcia przedstawiały niewyraźne mandarynki i 
wszystkie wiszące rzeczy w domu, narobiłam też mnóstwo selfie. Ale w
końcu usunęłam te wszystkie pierdoły i wzięłam się za robienie porządnych
zdjęć. Niestety jak to bywa, baterie w aparacie w końcu się rozładowały-
pewnie przez robienie zdjęć ogórkom i mandarynkom xD ale cii.
♥Zapraszam do oglądania♥
W poniedziałek (26.01) wybrałam się z rodziną do lasu, wszystko wyglądało
tam tak cudownie. Drzewa były przykryte białą kołderką. Wszystko mnie
tam tak inspirowało, więc postanowiłam narobić parę zdjęć. Jednakże większość 
ładnych rzeczy wyszła mi naprawdę źle i musiałam usunąć te zdjęcia które były
rozmazane i niewyraźne. Zostały mi tylko 2 zdjęcia, ale i tak jestem zadowolona.
Byliśmy na spacerze około godzinę i w samą porę wróciliśmy do domu na obiad.
Spacer uważam za udany, tylko szkoda że nie udało mi się zrobić więcej zdjęć i
że musiałam nieudane zdjęcia usunąć. Myślę, że następnym razem będę mieć 
więcej zdjęć.
Wszystkie zdjęcia zostały zrobione prze ze mnie aparatem FujiFilm FinePix S6500fd
Chciałabym podziękować wszystkim czytelnikom za to, że są, za te wszystkie 
wyświetlenia to wszystko mnie przeogromnie motywuje do dalszej pracy! Dodatkowo
kiedy widzę nowe komentarze uśmiecham się do ekranu jak głupia, miłymi
komentarzami nie tylko mnie motywujecie, ale też mnie uszczęśliwiacie. Dziękuję, że
jesteście! ❤❤ Najbardziej uszczęśliwia mnie fakt, że mimo tego że tak długo nie 
pojawiałam się na blogu, wciąż tutaj ktoś zagląda i komentuje moje notki! To dla mnie
kolejny powód dlaczego tu jestem ❤ Chciałabym również przeprosić was za tak długą
nieobecność na blogu, w pierwszy dzień szkoły po zakończeniu ferii nie mogłam się 
pozbierać, byłam strasznie nie rozgarnięta i niezorganizowana. Zaczęłam pisanie 
drugiej notki i niebawem pojawi się na blogu, Postaram się dodać ją w weekend.
Pozdrawiam!
Good night!❤
 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz