sobota, 17 grudnia 2016

Recenzja soczewek- ICK garnet pink

Witam Was serdecznie!
W końcu się doczekałam i w moje łapki trafiła paczuszka z soczewkami
które zamówiłam jakiś czas temu. To był mój pierwszy raz kiedy
zamówiłam coś w grupie i jest to o wiele bardziej opłacalne niż gdybym
miała zamawiać sama.

 Jak ktoś chciałby zamówić soczewki z zagranicznych stron takich jak
Uniqso to dołączcie
do polskich grup soczewkowych! Ja swoje
soczewki zamówiałam z Uniqso dzięki grupie Zamówienie Soczewkowe
*KLIK* 

Soczewki zostały wysłane z Azji, a dokładniej z Malezji. Do Polski szły 14
dni roboczych, ja swoje dostałam 4 dni później.

Słoiczki z bliska 
 
A teraz przyszedł czas na informacje o soczewkach
 
Soczewki nazywają się
ICK Garnet Pink
 
Producent: ICK
Koszt: $22,90
Ważność: 1 rok (12 miesięcy)
Średnica: 15 mm
Krzywizna: 8,6
Nawodnienie: 42%
Link: *KLIK*

Iiii porównanie, teraz mam soczewki 15 mm i jest większa różnica pomiędzy moim
naturalnym kolorem oka a soczewkom.
 
Mój naturalny kolor oczu
Soczewka po lewej stronie
Obie soczewki 
 Są to moje pierwsze takie duże soczewki, dlatego nie mogłam się do nich przyzwyczaić,
wyglądam w nich jak ufo ale i tak w nich chodzę, nie umiem się malować no i mam
trądzik i nie chce pogarszać stanu mojej skóry, a i opadające powieki :")
Przez kilka miesięcy nie czułam ich na oczach ale jak zaczęło się robić ciepło moje oczy znów
robiły się suche i zaczerwienione, krople nie pomagały aż tak bardzo, musiałabym
co chwile zakrapiać oczy żeby nie były suche, przestałam je nosić codziennie i nosiłam
je krócej, na początku nosiłam je nawet 8 godzin, a później już mniej czasem nie
wytrzymywałam i ściągałam po 3 godzinach. Moje oczy strasznie szybko się męczyły
w soczewkach dlatego nie noszę ich codziennie i nie tak długo jak na początku.
Soczewki są bardzo zjawiskowe i nienaturalne (no kto by się tego spodziewał po 15 mm? xD)
Wybrałam ten kolor ponieważ strasznie lubię różowy i wtedy też te soczewki mi
się najbardziej podobały. Nawet miałam plan że pierwsze zamówię brązowe, później
różowe, zielone, niebieskie i czarne ale wydaje mi się że nic z tego nie wyjdzie bo nie jestem
przekonana do zielonych (nie lubię tego koloru) i do niebieskich.
Wygląd oceniam na 5 jabłek
/5
Wygodę oceniam na 4,5 jabłka
/5
 

A tutaj zdjęcia jak w nich wyglądam
Ps. taki ziemniak trochę >t<
 
Dziękuję za przeczytanie i miłego wieczoru
 

9 komentarzy:

  1. Po pierwsze to masz cudowne włoski, takie jakie ja bym chciała jeśli chodzi o kolorek ♥
    A po drugie to cudowne soczewki, bardzo ładnie wyglądają i mają ładny kolorek, który się wyróżnia od innych, ale nie rzuca się aż tak w oczy, że skupiamy sie tylko na nim :3

    Zapraszam ♥
    asaminach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ajj zakochałam się w tych soczewkach, są baaardzo urocze! :)

    Pozdrawiam cieplutko! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne soczewki (*´・v・) i włosy.
    https://yuumyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardziej od soczewek zachwycił mnie Twój kolor włosów! <3

    Dziękuję za komentarz! Zapraszam częściej ♥
    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne soczewki, zawsze chciałam mieć różowe. :"D W dodatku masz wspaniały kolor włosów, co to za farba? c:
    Btw. byłam przekonana, że obserwuję Twojego bloga od dawna, a tu wychodzi na to, że zapomniałam to zrobić. No to obserwuję od teraz. 8D

    ♡ CUTE HORROR-KLIK ♡

    OdpowiedzUsuń
  6. niesamowity efekt :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawie się prezentują. Należy jednak pamiętać, że najważniejsze jest odpowiednie dobranie soczewek do waszej wady wzroku. Jeżeli tych nie macie dobranych to zerknijcie sobie na stronę https://blikpol.pl/stozek-rogowki-leczenie klinika Blikpol pomaga na wiele problemów ze wzrokiem.

    OdpowiedzUsuń