niedziela, 6 listopada 2016

Magic of Autumn

Witam
Aaaa w końcu weekend, znaczy się ostatni dzień weekendu ale i tak się
cieszę, trochę zła na siebie jestem że zabieram się za ta notkę tak późno, jakiś
czas temu udało mi się zrobić zdjęcia i o dziwo nawet mi wyszły bo dawno nie robiłam
zdjęć i trochę wyszłam z wprawy. Jestem zdziwiona bo mamy już listopad a nadal
w niektóre dni świeci słońce, mi się zawsze listopad kojarzył z brzydką ponurą pogodą,
deszczem i burzą no i zero słońca. Powoli ładują mi się zdjęcia więc czekam popijając
ciepłą herbatę z cukrem ;D
 
Zapraszam do obejrzenia zdjęć



3 ostatnie zdjęcia są one moimi ulubionymi *










Wszystkie zdjęcia zostały zrobione prze ze mnie aparatem FujiFilm FinePix S6500fd

Chyba jesień jest teraz moją druga ulubioną porą roku i kupiła mnie tymi
kolorami, tylko trochę szkoda że na początku wszystkie jest takie piękne, wszystko

robi się złote i czerwone a potem robi się brązowo, liście opadają i jest tak brzydko i
smutno ;// Już by lepiej było jakby spadł śnieg wtedy jest taki świąteczny klimat ciekawe
czy w tym roku spadnie śnieg o.O *myśli*

Pozdrawiam serdecznie

 

12 komentarzy:

  1. Weekend to cudowny moment <3
    Zazdroszczę Ci, że masz taką ładną pogodę, u mnie cały czas pada. Chociaż faktycznie jakby nie spojrzeć, to te jesienne kolory dodają dużo uroku, bo tak naprawdę świat wygląda wtedy jakoś bardziej nastrojowo.
    Po pierwsze jakoś Twoich zdjęć jest świetna, bardzo podobają mi się takie przebłyski słońca na zdjęciach. A zdjęcie z bombką podbiło moje serce <3
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojeju, dziękuję za te miłe słowa, staram się żeby zdjęcia wychodziły cudowne i wręcz dla mnie perfekcyjne <3 Jest mi niezmiernie miło, że Ci się podobają, dziękuję jeszcze raz!~
      Pozdrawiam cieplutko!~

      Usuń
  2. Lubię wszystkie pory roku, ponieważ każdą potrafię za coś docenić :3
    Jesień to faktycznie dość ponura pora roku, być możee dlatego że wracamy do szkoły, ale ja właśnie lubię tą ponurość lubię taki klimat (no jeżeli nie pada). Właśnie te kolorowe, opadające liście dodają uroku C:
    ŚLliczne zdjęcia <3

    Pozdrawiam~

    asaminach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę się zgodzić z pierwszym zdaniem, czasem uważamy że nie lubimy danej pory roku bo zwracamy tylko uwagę na to czy jest zimno czy brzydko, a nie patrzymy na ich inne piękne oblicza.
      Dziękuję i pozdrawiam!~

      Usuń
  3. Świetne zdjęcia, lubię jesień za paletę barw - zwłaszcza jak drzewa mają taki bordowo-fioletowy kolor liści - nie pamiętam, które to tak mają, ale są one bardzo piękne, nawet moje "chińskie wiśnie pod oknem" mają piękne liście i jestem w stanie wybaczyć im całe podwórko w liściach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia, masz do tego oko ;) Moje ulubione to 3 i 4 zdjęcie :) Kolorystyka jesieni chyba nigdy nie przestanie mnie zachwycać *.* Ja tam bardzo lubię tą porę roku, chociaż nieraz jest tak zimno, że lepiej nie wychodzić spod koca xD
    Pozdrawiam cieplutko :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję dziękuję, staram się i cieszę się, że ktoś zauważa te starania :3
    Aktualnie sama nie wychodzę spod kocyka bo ziuziu haha
    Dziękuję i pozdrawiam!~

    OdpowiedzUsuń
  6. zdjęcia bardzo ładne, ale nawet tak piękne fotografie nie przekonają mnie do jesieni i nie ma mowy, żebym ją polubiła. czekam uparcie na wiosnę i mam nadzieję, że w tym roku (no, w przyszłym ;p) przyjdzie szybko. :) bo jesienią i zimą zawsze gorzej się czuję, bo nie ma słońca, a bez niego ciężko mi generalnie idzie. ;/
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesień jest piękna pod względem wielu barw, ale też boli mnie fakt, że nie ma słońca (mimo że nie przepadam za nim) to ciężko idzie robienie zdjęć bez niego ;-;
      Pozdrawiam!~

      Usuń
  7. Piękne zdjęcia! *-* Jesień jest piękna :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń