wtorek, 15 marca 2016

#5 Poznaj: Ayumi Seto

Hej
Ostatnio u mnie się nic ciekawego nie wydarzyło, w szkole jest w
porządku, w końcu zaczęły się rekolekcje i nie mam niektórych lekcji,
z jednej strony fajnie bo nie muszę się nudzić na lekcjach i odliczać minut do dzwonka
 a z drugiej strony nie ponieważ później musimy szybko nadganiać program ;//
 
Kiedyś w internecie czytałam notkę o Ayumi Seto i bardzo mi się
spodobała,  pomyślałam że to ciekawa osoba i fajnie byłoby o niej tutaj napisać ;D
 Ayumi Seto
Pełne imię i nazwisko: Ayumi Seto
Pseudonim: ---
Data urodzenia: 12 marca 1993
Wiek: 22 lata
Znak zodiaku: Ryby
Pochodzenie: Sataima, Japonia
Zawód: Modelka i projektantka
Znaki szczególne: Nosi soczewki circle lens oraz sztuczne rzęsy,
eksperymentuje z kolorem swoich włosów
Styl, który przedstawia: Ayumi nie ogranicza się co do jednego
stylu, podchodzi on pod punk i przypomina Amerykę z lat 
'80 i '90.
Więcej informacji:
Mimo, że Ayumi jest modelką, jest bardzo niska i ma niecałe 153 cm wzrostu.
Jest główną modelką w magazynie Zipper. Po wydaniu swojej książki o
modzie "AyumiKidz" wiosną 2014 roku jej marka "Ayumi in the batty girls"
miała debiut.
Więcej zdjęć
Po lewej Ayumi Seto, po prawej Eva Pinkland
 
Kończę pisać tą notkę tak późnoo a jutro muszę jeszcze wstać ;'D
Jak tak myślę o tym że muszę jutro wstać o 6:30 to żyć mi się odechciewa xD
Kolorowych snów !
 
  

2 komentarze:

  1. Uwielbiam wszystko co japońskie:) bardzo fajny post. Będę obserwował blog :)

    Zapraszam do siebie

    http://myview-photo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowna jest <3

    moonskillx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń