poniedziałek, 28 grudnia 2015

#4 Poznaj: Alisa Ueno

Hej misiaczki!~
Co u Was słychać?
Jak spędziliście święta? Co dostaliście pod choinkę?
U mnie jest jak najbardziej w porządku, święta spędziłam w gronie
rodziny i pomimo braku śniegu, świąteczną atmosferę dało się poczuć
w powietrzu
Pod choinką znalazłam słodycze, szczotkę z Hello Kitty, kartę
podarunkową do Sinsay'a, pomadkę-truskawkę która ma również
zastosowanie jako brelok i brokatową opaskę rogi renifera...
Alisa Ueno 
Pełne imię i nazwisko: Alisa Ueno
Pseudonim: ----
Data urodzenia: 21 grudnia 1989
Wiek: 26 lat
Znak zodiaku: Strzelec
Pochodzenie: Tokio, Japonia
Zawód: Modelka, DJ'ka, projektantka i właścicielka F&V 
(FIG&VIPER)
Znaki szczególne: Nosi soczewki powiększające oczy 
circle lens oraz miała wiele nietypowych kolorów na głowie
(obecnie ma białe)
Styl, który przedstawia: Neogal
Więcej informacji:
Została modelką w wieku 16 lat. Uwielbia i podziwia Rite Ore
i jak mi wiadomo z kilku źródeł, jej idolka odwiedziła jej sklep.
Alisa szybko się rozwija, jest modelką, projektantką, DJ'ką...
Bardzo lubi eksperymentować i prosto mówiąc nie 
ogranicza się co do jednego stylu, dlatego jej stylizacje
wyglądają oryginalnie i przyciągają uwagę.
*Alisę możecie znaleźć na jej oficjalnym instagramie*
Więcej zdjęć
 

 
Pokemon is love, Pokemon is life
Crop Topy z Pikachu to strzał w dziesiątkę!
Jak Wam się podoba Alisa? Może komuś z Was
przypadła do gustu lub podoba się jej styl?
Jestem ciekawa Waszego zdania na jej temat
Ja już muszę się zbierać, jest dosyć późno a jeszcze dzisiaj
rano mam fryzjera, więc muszę się jakoś wsypać
haha ^-^
Kolorowych snów!~
 
 
 

3 komentarze:

  1. Jaka ona piękna *-* Ogółem podobaja mi się kolorowe włosy, po za tym jej styl też jest supi, te topy z Pikachu to totalnie mój styl, bo ja jestem takim pokemonem ^^

    A tak btw. to supi prezenty dostałaś, jestem ciekawa jak ta szczotka z Hello Kitty wygląda ^^
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na nowy post ->
    http://asaminach.blogspot.com/2015/12/boze-narodzenie-w-japonii.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i jeszcze bym zapomniała, śliczny ten Twój nowy wygląd bloga ^^
      Tylko komentary prawie nie widać, hihi~

      Usuń
    2. Uhu!~
      Również jestem maniaczką Pokemonów ❤ Widzę, że mamy podobne upodobania ^-^
      Co do komentarzy to wiem, niedawno się zkapłam że coś jest nie tak, jednakże kolor tła jest tu zależny od szablonu i zmienić go nie umiem, musiałabym pewnie pogrzebać w kodach HTML, a boję się że coś zepsuję jak zacznę tam grzebać..także ten..
      Pozdrawiam cieplutko!~❤

      Usuń