niedziela, 7 czerwca 2015

Moje rysunki 2014-2015♥

Hej~!
Postanowiłam że dzisiaj pokażę Wam, rysunki, których jeszcze nie
widzieliście. 28 marca minęły 2 lata odkąd rysuję chibi, mangi oraz
mango-podobne stworki. Miałam już daawno zrobić tą notkę,
ale nie miałam wtedy dostępu do aparatu i nie miałam jak,
eh ._.
Jak zaczęła się moja przygoda z rysowaniem
Na początku pokażę Wam trochę moich OC.
OC= Original Character= Oryginalna Postać/Charakter.
 
Poza Maid Girl była chyba wzorowana.
*przepraszam za kartkę w kratkę, ale stwierdziłam, że skoro narysowałam 
postać z 2013-ego w kratkę to tą z 2015-go też tak postanowiłam narysować*
A tutaj mój progress, zaraz po skończeniu rysunku z 2015 zauważyłam, że
nie narysowałam jej brwi :"") Z racji tego, że nie chciałam psuć rysunku
zostawiłam ją bez brwi, no i też nie wygląda źle bez nich. *chyba*
A to moja pierwsza oryginalna postać, początkowo miała to być Hinata z anime 
Naruto Shippuuden, ale po skończeniu rysunku stwierdziłam, że owa postać w ogóle
jej nie przypomina więc, została ona moją OC.
Te małe chibi-zwierzątka nie są narysowane na małych karteczkach, tylko na 
chusteczkach. Niektóre miejsca są trochę przedziurawione, chyba każdy wie czemu :")
*i kolejne oryginalne postacie :3*
Aww czy wy widzicie te urocze buźki? ^~~^ Dziewczynkę po lewej mam zamiar
narysować jeszcze raz i pokolorować je Copikami, które pożyczy mi Yumi. Mam tylko jeden
problem i nie wiem na jakimi kolorami ją pokolorować. Myślę, że w końcu podejmę
decyzję. Chibi po prawej rysowałam w szkole na nudnych lekcjach fizyki i chemii.
Koniec roku tuż tuż, więc nudne lekcje trzeba na coś przeznaczyć nie? Haha.
Teraz przyszła kolej na warkocze moich OC
*Pierwszy raz cieniowałam warkocz*
Pierwszy raz rysowałam warkocz i nie sądziłam, że wyjdzie z tego takie coś *-*
Po krótkim ogarnięciu wzoru warkocza zabrałam się za rysowanie,
bardzo szybko naszkicowałam co chciałam, nad cieniowaniem zeszło mi 
trochę dłużej.  Po paru godzinach skończyłam i jak widać efekt jest zadowalający.
Oczy
Uwielbiam rysować oczy, *nad ludzkimi wciąż pracuję* Jednak to rysowanie
mangowych oczu sprawia mi największą radość. 
Pastele
Za pewnie kojarzycie Saccstry, postanowiłam że narysuję jej oko, z pewnego tutorialu,
który tam znajdziecie. Początkowo miałam kolorować kredkami, ale później 
przerzuciłam się na pastele. Jak na razie praca jest nieskończona i nie wiem czy
ją w ogóle skończę, jedyną opcją by była edycja w programie typu
Paint Tool Sai albo Manga Studio, ponieważ nie umiem nadać temu
oku realistyczności za pomocą pasteli. 
Inne prace
Na dzisiaj to tyle, zaraz zabieram się za pisanie kolejnej notki. mam
zamiar opublikować ją w poniedziałek albo we wtorek. Muszę sobie podnieść
nieco statystyki, no i muszę zacząć pisać już dzisiaj, ponieważ w środę 
jadę na wycieczkę do Zakopanego na 3 dni, jak wrócę pokażę wam zdjęcia
oraz rzeczy które sobie tam kupię *o ile nas puszczą na jakiejś sklepy*
Miłego wieczoru!~ ❤
 
 

5 komentarzy:

  1. Ślicznie rysujesz *w*

    http://queen-of-moon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^~^ Jeszcze dużo pracy przede mną *-*
      Pozdrawiam!~ (^∇^) ❤

      Usuń
  2. Zazdroszcze talentu! Wielka zmiana wow 2013 i 2015. Piekne!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W 2013 dopiero zaczynałam z rysowaniem mang i rysowałam je na każdej lekcji na byle jakiej kartce i zawsze byłam dumna z tego bo to jest piękne i w ogóle haha, jeszcze dużo prac z 2013 roku czeka na swój progress i jak je zacznę i skończę to na pewno się pojawi taka notka :3
      Dziękuję jest mi niezmiernie miło, że tak uważasz ヽ(≧∀≦)ノ
      Dobranoc i pozdrawiam!~ ❤

      Usuń
  3. Witam serdecznie!!
    Bardzo chciałabym się z Tobą skontaktować w sprawie Twojego posta z grudnia ub. roku. Sprawa może wydać się błaha, ale jednak zależy mi. Proszę Cię o maila na adres tsumetaimizu69@gmail.com
    Będziemy mogły porozmawiać. Bardzo serdecznie dziękuję, pozdrawiam gorąco
    Ola

    OdpowiedzUsuń