wtorek, 3 marca 2015

Yumi pyta, Akami odpowiada #1

Misiaczki!
 Już od niecałego miesiąca myślałam, żeby zacząć na blogu moją pierwszą 
serię notek, które będą wychodzić co miesiąc. Yumi będzie mi co miesiąc zadawać
pytania a ja będę na nie w notkach odpowiadała. Jeżeli wy macie do mnie jakieś
pytania napiszcie je w komentarzach lub na moim asku, a postaram się na nie tutaj
 odpowiedzieć. 
✧Zapraszam do czytania!✧
✧Czy masz jakiejś plany na przyszłość?
Kiedy teraz o tym myślę to nawet nie wiem jaki zawód wybiorę xD 
Chciałabym jednak nagrywać filmiki na Youtube, chciałabym tam
publikować swoje speedarty czy speedpainty, tutoriale makijażowe oraz takie
odnośnie włosów czy paznokci, poradniki, recenzje np. soczewek, wigów (lub japońskich
słodyczy w proszku xD), chciałabym tam pokazywać swoje stylizacje oraz krótkie
filmiki z podróży. Chciałabym zacząć jakoś w wieku 16-17 lat 
~Next Question~
✧Co Cię najbardziej interesuje w Japonii?
Style ubierania się, kiedy już jakiś poznam, zawsze po jakimś czasie piszę o nim
na blogu. Oprócz stylów ubierania się interesują mnie ludzie, kultura i tradycje, piękno
Japonii, język Japoński oraz piosenkarka Kyary
✧Jakie jest twoje naj naj najważniejsze marzenie,
które chcesz spełnić?
 Chciałabym, żeby ktoś mnie zaakceptował i pokochał taką jaką jestem i żeby był
ze mną do końca❤ Odnośnie marzeń, chciałabym również perfekcyjnie opanować
język Japoński oraz rysowanie mang. Chciałabym pojechać do Anglii i Japonii i kto wie
może tam zamieszkać...
✧Jaki jest twój ulubiony styl Lolit?
W sumie nie mam jednego ulubionego, no więc wypiszę ich więcej.
Uwielbiam Sweet Lolita (Słodka Lolita), Kuro Lolita (Czarna Lolita), oraz
Classical Lolita (Klasyczna Lolita) Klasyczną kocham najbardziej
Więcej o lolitach
✧Do jakich należysz fandomów? Czy masz jakiś 
fanowski znaczek?✧
мυffιηღ- jestem muffinką od ponad roku. Jest to znaczek czytelników bloga Usami-chan
ℒ ~❄- Śnieżynki Arissy/Yuzumi/Loreleay
#cp❋- jest to fandom Chińskich pierożków, każdy kto jest fanem
Gabrysi może tam dołączyć.
#ℐℓ- znaczek czytelników pewnego opowiadania dziewczyny z aska.
٭ᴥ٭- znaczek czytelników aska Pandzi.
ℒoli- Lizaczki Yuu.
#St☆r.- Gwiazdeczki Maro (Kapitana Maro).
⌘- Precelki.
#Wormies- czytelnicy aska Wonsi :3
#Mionლ- czytelnicy/fani bloga Gosi ❤
#SMˇ- słuchacze/oglądacze Sami 
#ʍια`ѕ♪- słuchacze/oglądacze Miadelli 
 #Cake- czytelnicy/fani aska Komi 
Fangelics- nazwa fanów VenusAngelic (Venus Palermo)
 ✧Jakie są twoje ulubione style ubierania się?
Pastel goth, Cult Party Kei, Fairy Kei, no i nie raz sama stworzę jakąś 
uroczą i dziewczęcą stylizację a nie raz stworzę bardziej mroczną stylizację.
Następna notka tego typu jest przewidziana na 3 kwietnia, jejku ale nie mogę się
doczekać. 2 tygodnie temu sporo się wydarzyło, ale cóż myślę, że
łatwo o tym zapomnę i zacznę patrzeć przed siebie a nie za siebie. 
Wczoraj i dzisiaj nie poszłam do szkoły, rozchorowałam się pierwszy
raz od roku. Cały czas boli mnie gardło i mam zatkane uszy, jedynym
plusem tego, że jestem chora jest to że mogę sobie dłużej pospać haha :")
Pozdrawiam cieplutko!~ 












5 komentarzy:

  1. Szczerze powiem ,że nie interesuję się za bardzo Japonią ale post miło mi się czytało :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie : http://katy-and-judyth.blogspot.com/2015/03/lazy-dau-food-atwa-i-pyszna-przekaska.html

    OdpowiedzUsuń
  2. to może kilka pytanek ode mnie? ;)
    1. Czy masz zwierzaki? Pokaż je! :D
    2. W której jesteś klasie, może na jakimś konkretnym profilu? ;) Jak idzie Ci nauka? Lubisz ją? :D
    3. Czy istnieje przedmiot w szkole albo kierunek studiów, który by Cię interesował? Dlaczego? :)
    4. Jakie są Twoje ulubione bajki dla dzieci? Może takie co sama oglądałaś i najmilej wspominasz? :3
    5. A teraz z poważnej beczki. Co uważasz na temat zjawiska globalizacji? Jesteś za czy przeciw? Dlaczego? :)
    Może odpowiesz na któreś z nich? ;3 będę czekać! obserwuję <3

    ~~~~~~~~~~~~~~~~
    http://fetyshunicorn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie twoje pytania, chociaż to ostatnie brzmi jak na razie dla mnie trochę skomplikowanie ale myślę że dam radę :)
      Dziękuję, taka notka już 3 kwietnia ^^

      Usuń
  3. Blog poznałam przez przypadek i stwierdzam iż zostaję na dłużej :D. http://in-this-darkness-i-see-colors.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Super blog ^o^ ! .....http://swiatwedlugyuno.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń