poniedziałek, 22 grudnia 2014

Co nowego u mnie+ ❤Favourites of December❤

Hej!
Nie było mnie tu dawno nie? Musiałam uczyć się na sprawdzian z historii, 
ponieważ miałam zagrożenie i jeśli dostałabym złą ocenę, nie zaliczyłabym
semestru z tego przedmiotu :( Jednak udało mi się, mama jest ze mnie dumna,
że sobie z tym poradziłam. Ostatnio robiłyśmy świąteczne ciasteczka mmm :3
Przeglądając różne blogi, zauważyłam że już na początku grudnia, zaczęły 
pojawiać się świąteczne notki, o ubieraniu choinek, potrawach, tradycjach i..
prezentach. Widziałam na muffinkach prezent z kartkami, na których 
jest napisane za co tą osobę się kocha, chce zrobić coś takiego mojej 
mamie, co prawda już za chwilę święta, jednak myślę że się z 
tym wyrobię i zamiast robić 365 powodów zrobię ok. 120-150.

Ostatnio, w końcu przyszedł list od Emilii z cudownym rysunkiem,
uwielbiam "Alicję w Krainie Czarów" dlatego też, gdy zobaczyłam ten
rysunek, moje oczy się zaraz zaświeciły niczym lampki. 

Kredki i ołówek 6b z Faber Castell.

Ojejku, ona jest taka cudowna, już wisi na ścianie od paru dni *-*
Zaczęłam przedwczoraj pisać dla was notkę dotyczącą uroczych sklepów,
po 4 godzinnej pracy, stwierdziłam że tylko zmarnowałam ten czas 
pisząc o tym sklepie, chciałam żeby to wyglądało inaczej, no cóż 
ubrania z tego sklepu, które najbardziej mi się spodobały pojawią się
w mojej pierwszej Wishliście, która nie długo się tutaj pojawi. 
Myślę, że po świętach spokojnie będę mogła coś dla was napisać,
jak na razie trwają przygotowania. Nie mogę się doczekać kiedy 
przyjedzie Emilia, obiecała mi że pójdziemy razem na zdjęcia *3*
W poniedziałek (15.12) w końcu mogłam pójść do Media Expert.
Żyłam bez słuchawek ok. rok czasu, jednak w końcu stwierdziłam, że
przydałoby się w końcu takowe kupić. Z racji tego, że lubię jasne kolory
zadecydowałam, że kupię je w kolorze białym :3
(przepraszam, za jakość ;-;)
Jutro będę jechać z mamą na świąteczne zakupy, już nie mogę się
doczekać, byłam może na takich zakupach raz w życiu O.o
A wy, byliście już na świątecznych zakupach?
❤Favourites of December❤
W końcu zdecydowałam się na post o tej tematyce, więc zaczynajmy ;3
❤ Ciastka/Pierniki- czyli to co uwielbiam najbardziej w przygotowaniach,
te wszystkie foremki w kształcie misiów, gwiazdek, księżyców, szyszek, serduszek...
Wszystko jest takie urocze. Najlepsze jest podjadanie już upieczonych, ciepłych
ciasteczek.
 
❤ Kolędy i świąteczne piosenki- włączając dzisiaj przez przypadek
 Eske, usłyszałam same świąteczne piosenki. Last Christmas, I
gave you my heart...
♡♡♡
♡♡♡
❤ Świąteczna atmosfera- przyznaję się że tą atmosferę wyczułam już
dawno, nie w grudniu ani w listopadzie tylko...w październiku ;3
♡♡♡
❤Wieczory przed telewizorem- teraz, kiedy mam dużo wolnego czasu,
w końcu mogę usiąść na spokojnie przed telewizorem i popijając herbatkę coś pooglądać.
♡♡♡
❤Kalendarz Adwentowy- święta też po części kojarzą mi się z nim, wstawanie
wcześnie rano tylko dla tego, żeby otworzyć okienko z czekoladką i je zjeść, niby nic wielkiego
ale mi zawsze jakoś sprawiał tyle radości (。・ω・。)ノ♥‎    
♡♡♡
❤Świąteczne ozdoby- uwielbiam patrzeć na te wszystkie kolorowe przedmioty,
światełka, bombki wiszące na choince.

Dzisiaj moja najmłodsza kuzynka skończyła roczek, atmosfera była taka miła,
wszyscy mieli ubrane czapki urodzinowe w Hello Kitty, szkoda że nie zrobiłam zdjęcia
haha. Tort był przepyszny, zastanawiałam się czy nie był on na pewno zamówiony w 
cukierni, jednak był zrobiony samodzielnie przez moją ciocię :3 Bardzo mi smakował
i chętnie zjadłabym go jeszcze raz ^(●ω●)^   

Już za 2 dni święta, chciałabym wam życzyć z tej okazji, wesołych, radosnych i 
ciepłych świąt, dużo prezentów i tego czego sobie życzycie. Szczęśliwego nowego
roku, pijanego sylwestra (●^_^●)♪.  
A może w oczekującym przez nas nowym roku spełnią się
 Wasze najskrytsze marzenia?  
Życzę wam jeszcze raz wesołych Świąt i
pozdrawiam cieplutko!












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz