sobota, 23 sierpnia 2014

Co u Akami? + Creepersy Kylie + Meet #1

Hej wszystkim!
Właśnie posprzątałam po "rodzinnym" grillu i zabieram się za notkę.
Nie pisałam nic od ostatniej notki, ale często tu zaglądałam...
Z każdym dniem coraz bardziej zjadała mnie ciekawość czy ktoś skomentował
notkę dotyczącą stylu Pastel Goth *KLIK* i czy ktoś z innego kraju tu zaglądnął.
Bardzo się cieszę, że jest was tu coraz więcej, to wiele dla mnie znaczy i jeszcze
bardziej mnie motywuje.
Dziękuję!~ (♡˙︶˙♡)
Wszystko dobre, co się dobrze kończy.
Szczerze mówiąc, nie odczułam wakacyjnej atmosfery, każdy dzień był taki sam
jak wcześniej, jedyną różnicą było to, że mogłam sobie dłużej pospać i nie musiałam
żyć w stresie, słysząc szkolny dzwonek na lekcję.
Za około tydzień, znów wejdę w szkolne progi i zacznę naukę, znów czeka mnie
10 miesięcy męczarni, cieszę się jedynie z tego, że jestem w ostatniej klasie gimnazjum,
no i już za te 10 miesięcy opuszczę gimnazjum i pójdę do nowej szkoły, do nowych ludzi.
Troszkę się boję, ale pewnie to szybko przeminie, jak za klimatyzuję się w nowej szkole.
 
Creepersy Kylie, czyli co i jak?
Prawie na końcu lipca (23.07) zamówiłam sobie, creepersy Kylie. Nie są to oryginalne 
creepersy. Buty wyglądają jak zwyczajne trampki, jedynie co je upodabnia do creepersów to
podeszwa, która mierzy 3,5 cm (w oryginalnych creepersach podeszwa mierzy 5 cm)
Link z aukcji *KLIK* Mimo, że zamówiłam rozmiar 37, trampki okazały się ciut za małe,
więc moja mama powiedziała, że buty będą tylko na jeden sezon, zrobiło mi się troszkę
smutno, ale zaraz poprawił mi się humor, gdyż znalazłam jeszcze inne Creepersy Kylie.
Paczka doszła po 3 dniach, tak jak pisało przy zamawianiu.
Parę zdjęć
 Buciki przyszły w starannie zapakowanej paczce.

 Chociaż paczka była dobrze zapakowana, pudełko z jednej strony
było troszkę uszkodzone, ale na szczęście bucikom nic się nie stało. 
ヽ(*・ω・)ノ
 

 
A tak wyglądają na moich nogach (ale chude *O*) 
Stylizacja


W piątek pojechałam razem z Emilią (kuzynka) spotkać się z Julią ^.^ (muffinką). Niestety nie mam
zdjęć, ale następnym razem sobie zrobimy i obiecuję wam, że pokażę je na blogu (≧◡≦)
Pochodziłyśmy razem po mieście, Julia pokazała nam co gdzie jest, potem przedstawiła nam
swoje koleżanki, no i jeszcze później poszłyśmy na "Metalową Twierdzę", bardzo mi się tam
podobało, było tam tylu fajnych ludzi, niektórych z nich poznałam. No i bardzo spodobały mi
się glany. Teraz zamiast Creepersów Kylie, będę namawiać mamę na glany haha ( ´ ▽ ` )

A wy co robiliście na wakacjach?
Pozdrawiam! Akami!~

 


  

2 komentarze: