piątek, 25 lipca 2014

Co u mnie + Meet + 4minute

Hej wszystkim!

Dość już długo mnie tutaj nie było, ponieważ przytrafiła mi się bardzo
fajna sytuacja.
Około 2-3 tygodnie temu napisała do mnie pewna dziewczyna,
zapytała się mnie czy lubię i czy interesuję się Japonią, powiedziałam,
że tak i ku mojemu zdziwieniu ona także się tym interesuje. Bardzo się
z tego powodu cieszę, gdyż nie tylko mamy te same zainteresowania
ale również chodzimy do tej samej szkoły, tylko że ona jest o rok
młodsza ode mnie. 

Jestem przez to w bardzo dobrym nastroju, bo wcześniej byłam sama 
w szkole, która ma takie zainteresowania, a teraz jest nas 2. Oprócz tego,
 zdarzyła mi się bardzo nieprzyjemna sytuacja i po  raz już kolejny
 zawiodłam się na bardzo bliskiej mi osobie, wiem teraz, żeby
 nie ufać innym tak łatwo, bo mogą to zaufanie
wykorzystać. 
Zaraz po, małym zapoznaniu się z całą sytuacją, Monika- bo tak właśnie
nazywa się moja przyjaciółka/siostra- zapytała się mnie czy nie chciałabym się
z nią spotkać, jak najszybciej się zgodziłam, chodź obawiałam się, że
coś pójdzie nie tak i że coś zepsuję. 
。・゚゚・(>д<)・゚゚・。
Okazało się jednak, że nie jest tak źle, rozmawiałyśmy godzinami,
o naszych zainteresowaniach, o tym co lubimy a czego nie itp.
Po naszym pierwszym spotkaniu, spotkałyśmy się jeszcze bardzo
dużo razy i myślę, że jeszcze wiele razy będziemy się spotykać.


Parę słów o 4minute ヽ(≧∀≦)ノ
Jest to żeński, koreański zespół, który został założony w 2009 roku, przez 
 Cube Entertainment, który zajmuje się głównie gatunkami muzyki typu
 K-pop, Dance pop, Electro pop i J-pop. W skład tego zespołu
wchodzą: 


JiHyun 

JiHyun urodziła się 9 stycznia 1990 i jest liderką zespołu oraz jest wokalistką.

GaYoon


GaYoon urodziła się 18 maja 1990. GaYoon jest główną wokalistką.

Jiyoon


Jiyoon urodziła się 15 października 1990, w zespole jest wokalistką i raperką.

Hyuna



Hyuna urodziła się 6 czerwca 1992. Hyuna jest główną raperką, wokalistką
oraz tancerką.

Sohyun 


Sohyun urodziła się 30 sierpnia 1994 i obecnie  w zespole jest wokalistką i
maknae. 

A tutaj zdjęcie całego zespołu 


Zespół ma 19 wystąpień w telewizji *-*,  zespół ma jeden koreański i japoński album.
Są albumy, ale są też mini-albumy i jest ich aż 5.  
4minute miały też dużo koncertów, chciałabym żeby kiedyś przyjechały do
Polski i dały jakiś, no ale cóż będę musiała troszkę poczekać, bo nawet 
nie wiadomo czy kiedykolwiek przyjadą.

Oficjalny kanał 4minute na Youtube:
(link w obrazku)

Myślę, że notka się podobała ^^ zapraszam do komentowania i czytania 
następnych notek, które się pojawią.

Pozdrawiam i życzę miłej nocy!
A tu takie zdjęcie razem z Monią
^(●ω●)^ 



2 komentarze:

  1. E tam to nie szkodzi że jest młodsza :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. No to fajnie, że znalazłaś bratnią duszę. U mnie dziewczyna ze szkoły (już byłej) o rok młodsza ode mnie też interesowała się Japonią i ogólnie anime/mangą. :)

    http://werczill.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń