środa, 26 sierpnia 2015

#2 Poznaj: Kyary Pamyu Pamyu

Konban'wa!~

Dziękuję Wszystkim bardzo za to, że seria "Poznaj..." tak 
dobrze się przyjęła i że wam się podoba, dziękuję za te
wszystkie wyświetlenia oraz komentarze
Bardzo mnie tym zmotywowaliście do dalszego
prowadzenia bloga oraz serii "Poznaj..."
Postanowiłam dzisiaj napisać dla Was o kolejnej mojej
inspiracji, za pewnie wielu z Was zna ją z teledysku
piosenki "Ponponpon" 
Kyary Pamyu Pamyu 
~~~~~~~~
Pełne imię i nazwisko: Kiriko Takemura
Pseudonim: Kyary
*Pseudonim artystyczny: Kyary Pamyu Pamyu
Data urodzenia: 21 styczeń 1993
Wiek: 22 lata
Znak zodiaku: Koziorożec
Pochodzenie: Japonia, Tokio, Nishitokyo 
Zawód: Piosenkarka, modelka,
Znaki szczególne: Kyary często zmienia
kolor włosów.
Styl, który przedstawia: Aomoji kei/Fairy kei
Więcej informacji: 
Kyary zdobyła popularność dzięki blogowi o modzie.
Redakcja zauważyła jej potencjał na jednym ze zdjęć, które
Kyary zrobiła sobie z przyjaciółką. Po tamtej sytuacji Kyary została 
modelką, a wkrótce potem zaczęła karierę piosenkarki. Stała się
jeszcze bardziej popularna dzięki teledyskowi do piosenki "Ponponpon".

Więcej zdjęć

 
Jak Wam się podoba Kyary?
Jeszcze raz dziękuję wszystkim za te wszystkie
wyświetlenia i komentarze, bardzo mnie tym zmotywowaliście i seria
"Poznaj..." nie skończy się tak szybko haha
Ja już muszę lecieć, mam jeszcze do napisania parę notek
dla Was >-+
Kolorowych snów!~
 
 

4 komentarze:

  1. Szkoda że wspomniałaś tylko o jednej jej piosence! Tylko powtórzyłaś o PonPonPon... jeśli jest piosenkarką, powinnaś dać więcej jej piosenek. Osobiście uwielbiam Kyary ;w; Ciekawa notka~! Czekam na więcej ^-^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc miałam pisać o jej niektórych piosenkach, ale to totalnie mi wyleciało z głowy, jednak dziękuję za tą radę następnym razem się do niej dostosuję ^^
      Dziękuję i pozdrawiam~!♥

      Usuń
  2. Poszłam raz na konwencie na panel właśnie o Kyary. Bez wątpienia ciekawa postać, ale muzycznie całkowicie nie dla mnie ^^.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :3
    Kupin-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. My z koleżanką znamy z PonPonPon tylko refren, ale i tak śpiewamy cały czas XD Ciekawa istotka :)
    http://solidscript.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń