niedziela, 19 kwietnia 2015

Co u mnie+ Inspirujące zdjęcia❤

Hej!
 
Dzisiaj postanowiłam że zrobię bardziej luźniejszy post. Kiedyś Monika
wysłała mi swoje zdjęcia, po czym one strasznie mnie zainspirowały.
Uwielbiam kiedy zdjęcia są jasne, dziewczęce i delikatne. To zdecydowanie
jest mój klimat! 
Zapraszam do oglądania
  
 
Wszystkie zdjęcia zrobiła Monika
*jej Instagram*
To by było na tyle! Myślę, że zdjęcia Moniki was zainspirują,
tak jak to było w moim przypadku >~<
Eh, już we wtorek egzaminy, bardzo się stresuję, że czegoś nie
napiszę, albo będę mieć kiepskie wyniki. Dzisiaj i jutro będę
powtarzać sobie lektury z polskiego, a we wtorek i środę powtórzę
sobie parę rzeczy z niemieckiego. Robi się coraz cieplej, więc za
niedługo stworzę nową stylizację. Pozostaje mi tylko zamówić
parę ubrań oraz moje wymarzone creepersy z taobao.
Życzę wszystkim 3-cio gimnazjalistom Powodzenia!
Pozdrawiam!~
 
 











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz